Octubre 2023

59a edició dels Premis Pare Salvador Gil

Presentació

L’AIQS Alumni convoca la 59a edició dels Premis Pare Salvador Gil a treballs finals de màster elaborats per estudiants de l’IQS School of Engineering que hagin defensat una tesi de màster durant el curs 2022-2023.

El P. Salvador Gil sj, va estar alumne de la primera promoció de l’IQS (Promoció 1919); va estar director de l’IQS des de l’any 1934 al llarg de vint-i-tres anys, per després assumir la direcció de l’AIQS Alumni i de la revista Afinidad fins a l’any 1958.

D’ell es diu que va estar el creador de l’IQS Modern, però, sobretot se’l recorda, com impulsor d’IQS i persona de gran tracte amb una personalitat singular, dotada d’una excepcional generositat i visió de futur.

El Premi es convoca en 2 modalitats diferents, per a les quals s’estableixen els següents premis:

IQS School of Engineering

• Premi al millor treball en enginyeria
  • Premi al millor treball en ciències i biociències

Consulta las Bases de los Premios P. Salvador Gil 2023

Guanyadors edició 59

Premi al millor treball en enginyeria (Ex aequo​)

Francesc Canalejo Codina - Master en Ingeniería Industrial

Design of a polymeric auxetic stent to treat pediatric aortic coarctation

&

Anna Broto Fantova - Master in Chemical Engineering

Study of halogen exchange reactions using an autocatalytic copper reactor

Premi al millor treball en ciencies i biociencies

Marta Guri Canals - Master en Química Analítica

Estabilidad físico-química de antibióticos betalactámicos (meropenem, ceftazidima e imipenem) suministrados en la Unidad de Hospitalización Domiciliaria del Hospital Clínic de Barcelona.